20 May 2008

good evening Belgrade

It's Eurovision song contest time again with the final on this weekend.

The Belgian entry by Flemish group Ishtar called O Julissi is sung in a made up language.

Eurovision Song Contest 2008 Semi-Final (1)

Performer: Ishtar
Song title: O Julissi
Song writer(s): Michel Vangheluwe
Song composer(s): Michel Vangheluwe

O julissi na jalyni,
O julissi na dytini
O bulo diti non slukati
Sestrone dina katsu.

O julissi na ti buku
O julissi na katinu
Dvoranu mojani bidna
Marusi naja otcha tu

Pokoli sestro moja kona
Pokoli meni dita boja
Jalina pitsu marusinja
Kolosali krokodili

O julissi na jalyni,
O julissi na dytini
O bulo diti non slukati
Sestrone dina katsu.

O julissi na ti buku
O julissi na katinu
Dvoranu mojani bidna
Marusi naja otcha tu

(solo)

Pokoli sestro moja kona
Pokoli meni dita boja
Jalina pitsu marusinja
Kolosali krokodili

O julissi na jalyni,
O julissi na dytini
O bulo diti non slukati
Sestrone dina katsu.

O julissi na slukati
O julissi na kotchali
Od nu je dvorian ne si bili
Precko sti budo najali

O julissi na ja

O julissi na jalyni,
O julissi na dytini
O bulo diti non slukati
Sestrone dina katsu.

O julissi na jalyni,
O julissi na dytini
O bulo diti non slukati
Sestrone dina katsu.



I don't think much of their chances, singing in Euro-babble.

***************
I returned to work today. Three more days to go before the weekend.

No comments: